Сторінки

Все про тести

Корисні посилання

Недоліки та переваги тестів

Тестові технології перевірки знань

Тестові завдання "Plickers на уроках математики"

Конструктор тестів "Online Test Pad"

 "Майстер-Тест"

5 онлайн-сервісів для опитування учнів

Онлайн тести "На урок"




        Створення тестів

   Майстер-Тест  "Майстер-Тест"
    Майстер-Тест - це безкоштовний інтернет сервіс, що дозволяє створювати тести. Ви          можете створювати як онлайн тести так і скачати і проходити тест без
   підключення до інтернету. І для цього Вам не потрібно встановлювати на 

  комп'ютер додаткові програми. Потрібно тільки зареєструватись.

   На сторінках сайту немає інформації, яка буде відвлікати від проходження 
    тесту. Основна ідея програми - проводити інтерактивне тестування знань 
   учнів.     "Майстер-Тест"



   Simpoll   http://simpoll.ru/
   Simpoll - зручний конструктор для швидкого опитування і форм, демонструє
   результат у вигляді діаграми, що вказує % відповідей на дані варіанти анкети.  

Getkahoot   https://getkahoot.com/
  Getkahoot - вікторина для учнів, враховуюється не лише правильна відповідь,
   а й час виконання завдання. Потрібно зареєструватися.


   Online Test Pad (українською) 
    Конструктор тестів "Online Test Pad"
    http://onlinetestpad.com/ua-ua/Default.aspx

   Online Test Pad пропонує вам унікальну можливість використовувати онлайн
    тести на своєму сайті. Потужний конструктор тестів Online Test Pad дозволяє         створювати тести будь-якої складності на будь-які теми, а ви можете
    використовувати його для свого сайту.

  StartExam

   StartExam - програма для створення, проведення, аналізу тестів


   Ще програми для створення тестів:




Тесторіум – http://www.testorium.net/

Tests Online – http://tests-online.ru/

Мини тесты – http://www.minitests.ru/

Вебанкета – http://webanketa.com/ru


Poll Service http://pollservice.ru/


Що треба знати  про тести?
КЛАСИФІКАЦІЯ ТЕСТІВ

Тести можна класифікувати за: часом проведення, конструкції, призначенню.
1. За часом проведення:
   - вхідний / попередній: на початку вивчення дисциліни, лекції, семінару і т.д.,
   - поточний / тематичний: в ході процесу навчання дисципліни, семестру, лекції, семінару і т.д.,
   - вихідний / підсумковий: наприкінці навчання дисципліни, семестру, лекції, семінару і т.д.
Тестовий контроль особливо ефективний у тематичній формі.

2. По конструкції:
   - однорідний - тестові завдання однакової складності,
   - наростаючий - тестові завдання розташовані в міру їхнього ускладнення,
   - адаптивний (розгалужений, спрямований) - тест являє систему завдань, де вибір чергового завдання залежить від відповіді на попереднє.
3. По призначенню:
   - гомогенний (атестаційний, критеріально - орієнтований) - для виміру знань з однієї навчальної дисципліни,
   - гетерогенний - для виміру знань з декількох навчальних дисциплін,
   - интегративний (профоріентований) - призначений для конкретних професій і вимагає від випробуваного виконання контрольних завдань, що моделюють професійну діяльність.
   - прогнозуючий,
   - класифікуючий,
   - контролюючий,
   - навчальний.
Тести можна також класифікувати в залежності від рівня навченості:
1.   Тестуючі системи і тести першого рівня (контроль розпізнавання правильної інформації).
2.   ТС і тести другого рівня (контроль запам'ятовування необхідної інформації).
3.   ТС і тести третього рівня (контроль розуміння).
4.   ТС і тести четвертого рівня (контроль вміння застосовувати знання).
5.   ТС і тести п'ятого рівня (контроль вміння переносити знання і застосовувати їх у нестандартних ситуаціях і різних сферах).
КЛАСИФІКАЦІЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
В класичній - вітчизняній і закордонній - теорії тестів існує загальноприйнята класифікація тестових завдань. Відповідно до цієї класифікації і рекомендується розробляти тестові завдання.
    а) завдання закритої форми, ЗЗФ (multiple-choice item), ТМВ - тест множинного вибору,  вибіркові тести (приведені найменування є термінами-дуплетами основного) - завдання з вибором відповідей: випробуваний  вибирає  одну чи кілька правильних відповідей з числа готових, пропонованих у завданні тесту.
            - завдання з вибором однієї правильної відповіді,
            - завдання з вибором декількох правильних відповідей,
            - завдання з вибором найбільш правильної відповіді.
    б) завдання відкритої форми, ЗВФ (free response item, recall-tupe ts.) (відкриті завдання, завдання на доповнення, завдання з вільно конструйованою відповіддю, тест за методикою доповнення, методика відновлення, клоуз-тест - перелік дублетних найменувань)  - випробуваний сам  формулює  коротку чи розгорнуту відповідь чи доповнює фразу 1-3 словами,
     - завдання на заповнення пропусків, завершення пропозицій, підстановку,
     - завдання на обчислення і вибір відповіді,
     - завдання на складання чи обчислення відповіді.
    в) завдання на встановлення відповідності, ЗВВ (matching item) (завдання на відповідність, тест перехресного вибору) - випробуваний повинен встановити відповідність між елементами двох множин (двома групами понять),
    г) завдання на встановлення правильної послідовності, ЗВПП (тест на систематизацію, тест на групування) - випробуваний встановлює правильну послідовність у ряді пропонованих елементів (процесів, фактів і т.п.).
      - завдання на встановлення правильної послідовності (розташування) пропонованих елементів,
      - завдання на ранжування пропонованих елементів,
      - завдання на встановлення відповідності між елементами двох множин.
а) - учням пропонується кілька, звичайно 2-3, варіантів відповідей на питання, з яких треба вибрати правильну. Ця форма тестів має свої переваги, не випадково це одна з найбільш розповсюджених форм контролю в усій системі освіти. Учні не втрачають часу на формулювання відповідей і їхній запис, що дозволяє охопити більшу кількість матеріалу за той же час.
Завдання з вибором відповіді доцільно застосовувати в тих випадках, коли ця форма контролю знань має переваги перед іншими, наприклад, вони особливо зручні при застосуванні різного типу контролюючих машин і комп'ютерів. Частіше завдання з вибором відповідей  використовуються  при поточній перевірці.
Однак, якщо даються готові відповіді на вибір (звичайно одна правильна і інші неправильні), то можна вгадати правильний варіант. Ймовірність вгадування однієї вірної відповіді при двох варіантах відповідей складає ?, при трьох - 1/3, при чотирьох - ? і т.д.
Але якщо потрібно вказати не одну вірну відповідь, а три з п'яти варіантів відповідей, то без знання навчального матеріалу вгадати відповідь малоймовірно. При цьому інформаційна цінність завдання збільшується.
б) - радикальну можливість усунення здогаду дає друга (відкрита) форма, де готової відповіді немає; кожному випробуваному під час тестування відповідь приходиться вписувати самому, у відведеному для цього місці.
Існують також і тестові завдання, що відрізняються від звичної схеми їхньої побудови, наприклад: скласти текст із фрагментів.


Слава УКРАЇНІ

СЛАВА УКРАЇНІ! Математика - наука точна!

А ще наука цікава,  вона мислити навчає  І дитину розвиває! Тож...

Доброго дня! Вітаю Вас на своєму блозі!